السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مرحبا بك فى منتديات عباد الرحمن بأخلاق القرآن
يرجى تسجيل الدخول:

اسم الدخول:

كلمة السر:

ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى

التسجيل! | نسيت كلمةالسر?الدخول عبر حسابك في موقع Facebook
 الصفحة الرئيسيةلوحة التحكمتسجيل عضوية


الدخول عبر حسابك في موقع Facebook


الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
!~ آخـر 10 مواضيع ~!
شارك اصدقائك شارك اصدقائك ماتيسر من سورة الحج بصوت القارئ الماليزي سابينة مامات
شارك اصدقائك شارك اصدقائك سهام الليل لا تخطئ *للشيخ محمد حسان *
شارك اصدقائك شارك اصدقائك أسماء الله الحسنى ( محمد راتب النابلسي)
شارك اصدقائك شارك اصدقائك سبل الوصول وعلامات القبول ( محمد راتب النابلسي)
شارك اصدقائك شارك اصدقائك قِــراءة راائعة من سورة عـــبس لصاحب الصوت الأسطوري الشيخ عبد الباسط عبد الصمد
شارك اصدقائك شارك اصدقائك مجاناً تعلم اللغة الانجليزية مع البرنامج المميز الرائع
شارك اصدقائك شارك اصدقائك " ليس الغريب " أداء مبكـِـــي جدااا للشيخ محمود المصري -اسمعها بقلبِكـ-
شارك اصدقائك شارك اصدقائك ما هو الإسم الأعظم لله عزو جل؟!
شارك اصدقائك شارك اصدقائك أجود أنواع الفحم للبيع بدون دخان وبدون رائحة
شارك اصدقائك شارك اصدقائك فرصه لمن يريد العمل من المنزل والربح وزيادة الدخل لجميع المحافظات
الجمعة 24 أبريل 2015, 11:44 pm
السبت 15 نوفمبر 2014, 10:33 pm
الأحد 19 أكتوبر 2014, 11:56 pm
الأحد 19 أكتوبر 2014, 11:45 pm
الجمعة 17 أكتوبر 2014, 12:10 am
الخميس 16 أكتوبر 2014, 11:34 pm
الخميس 16 أكتوبر 2014, 11:21 pm
الخميس 16 أكتوبر 2014, 10:54 pm
الخميس 16 أكتوبر 2014, 10:51 pm
الخميس 16 أكتوبر 2014, 10:44 pm
lokmane
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
التائبة الى الله
إضغط علي شارك اصدقائك اوشارك اصدقائك لمشاركة اصدقائك!


عباد الرحمن بأخلآق القرآن :: المنتديات العامه :: منتدى الترفيه والتسليه والمواضيع المضحكه والافلام الوثائقيه

شاطر
الأحد 04 مارس 2012, 12:19 pm
المشاركة رقم:
المعلومات

avatar
الكاتب:
اللقب:
عضو ماسى
الرتبه:
عضو ماسى

البيانات
الجنس : انثى
تاريخ التسجيل : 01/07/2011
عدد المساهمات : 1033
عدد النقاط : 4798
تقيم الاعضاء : 30

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
http://www.facebook.com/3bad.alr7man.Quran.School


مُساهمةموضوع: ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)



ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)





اوعو حد يسمع الكلام ده يا اما هتقلب غم ههههههههههههه انا عامله الموضوع علشان نضحك بس

منقول (ضحكنى وقولت اضحك اخواتى ) شرير

ازاى تنكدى على جوزك عيشته


دلوقت دي فرصة لكل البنات
الي متجوزة ازاي تعكن على جوزها
والي لسة مش اتجوزت ازاي تعكن
على اي راجل في البيت
يعني اخوها ابوها
جوز اختها المهم راجل والسلام
طبعا انا مش هحذر من اي حاجة
هتحصل للبنات
لأنهم دايما الطرف الأقوى


الطريقة الأولى ... ابتسامه عريضه

** عند التلفزيون **

من المعروف دايما أن البرنامج المفضل لدى الرجل هو مباريات كرة القدم , لذلك فإنه فرصه مناسبه لتحقيق أكبر قدر من رفع الضغط دون عناء كبير .... لو شفتيه في قمة الحماس والتركيز يعني مثلا لو حصل زلزال وهوا مش حاس او انفجرت قنبلة وراه وهوا ولا هنا اعملي كدا ... اعملي نفسك سعتها ( ست البيت النشيطه )
وجيبي منظف الزجاج مع الفوطه .. ويلا يا مسح..وهاتك يا نضافة.. ترشي الشاشه منظف وامسحي بحركه دائريه على الشاشه وحاولي انك مش تخليه يشوف
( ودي اهم حاجة )

ولو قالك ابعدي قولي : مش فاضيالك... بامسح وانظف ..
طبعا مع البصة الي تفرس بتاعه كل بنت
مكشر

ثانيا...

هاتي بعد كدا المكنسه الكهربائيه في المكان الي هو موجود فيه وابدأي بالكنس وحاولي من لحظه للحظه تكنسي قدام التلفزيون ولو قال : ابعدي والا هتلاقي الفازة او الطربيزة في وشك ..قولي : مش تقدر لانك هاتضطر تجيب غيره !!!!! بردو مع البصة المستفزة بتاعه البنات

ثالثا...

والأحسن انك تقعدي وتعملي نفسك متابعه بعدين تصوتي فجأه وتقولي : يالهوي نسيت الكيكة في الفرن وهيلا هوب من مكانك وبعدين اجري ناحية المطبخ وحاولي انك اثناء الجري تفصلي سلك التلفزيون برجلك

** عند النوم ** مش طايق

أولا...

إذا زوجك بيشخر .. نكدي عليه نومه , ازاي؟؟
دخلي عليه كل اطفالكم وأطفال جيرانكم وبعدين...
اقفلي عليهم الباب ... وسيبي الباقي عليهم .
مش هيقصرو ... ماشاء الله عليهم ..

أو : إذا كان نايم ومش حاس بالي حواليه..
تعالي وبدون مقدمات خضيه خضة تخليه
يموت فيها ... وقولي له بكل برود :
انت نمت يا حبيبي


ثانيا...

هناك طرق أخرى لرفع الضغط أثناء النوم
وهي أخف ضرا على الطرفين ... منها :

- إطفاء المكيف في عز الحرر .
- فتح ستائر الغرفه حتى يدخل ضوء الشمس المعمي للعين ..

( ويفضل عمل الفقرتين السابقتين في وقت الظهر ..)
- لابأس من إضافه بعض من قطرات الماء في الأذن .

لو شفتيه مش له خلق ومقفله معاه مش تخافي...
بالعكس دي فرصتك تنتقمي منه يعني
اخنقي عليه
( خلي دمك ثقيل )

بس خلي بالك من الحظة دي من حركة ايدو لان ممكن تلاقي طبق او كرسي لابس في وشك .. ولازم تكوني مجهزة نفسك بمفتاح الاوضة.. مش تعرفي ايه الي ممكن يحصل
( يا غالب يا مغلوب )

المهم..

اضحكي على شكله او هدومو او قعدتو ..
اكيد هيقولك ابعدي عن وشي دلوقت انا مش عندي
خلق ليكي ,
انتي مش تسكتي قوليله :
ولو مش سكت هتعمل ايه ؟؟؟


طبعا هوا هيقوملك وهيوريكي هيعمل ايه..
انتي في الوقت ده امسكي هدومك في سنانك
واهربي على الأوضة ...
وطلي عليه من الباب وقوليله
ههههههههههههاي
اهم حاجة رفعت ضغطك وقومتك من مكانك
هههههههههههاي


***وقت الخناقة ***

لو جالك يوم وفي راسك شر وعايزة تتخانقي معاه
جهزي الحاجات دي واعملي الي هقولك عليه

لمي شعرك كويس واربطيه او حطي عليه جل المهم
جهزي نفسك للجري

جهزي مفتاح اوضتك وياريت يكون في جيبك على طول
طول ما انتي بتسمعي كلام واحدة زي
ابتسامه عريضه

وربنا يستر ههههههههههههههه








الموضوع الأصلي : ازاى تنكدى على جوزك عيشته :) // المصدر : عباد الرحمن بأخلآق القرآن // الكاتب: آندى آلعآلمين

الأحد 04 مارس 2012, 1:46 pm
المشاركة رقم:
المعلومات

avatar
الكاتب:
اللقب:
عضو مجتهد
الرتبه:
عضو مجتهد

البيانات
البلد : الجزائر
الجنس : انثى
تاريخ التسجيل : 09/10/2011
عدد المساهمات : 521
عدد النقاط : 2046
تقيم الاعضاء : 14

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: رد: ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)



ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)



آه منك ، يا أم لوجين، موتيني من الضحك، ربنا يسعد قلبك.

لكن إياكم يا بنات تمشوا ورا كلامها ،

راح توديكم ورا الشمس. ههههه


ذكرتيني بموضوع قرأته عن مزايا الزوجة النكدية.

سأضيفه لاحقا كرَّد هنا ، عندما أجده.

إنتظروني.........







الموضوع الأصلي : ازاى تنكدى على جوزك عيشته :) // المصدر : عباد الرحمن بأخلآق القرآن // الكاتب: Hayati Lillah

الأحد 04 مارس 2012, 1:55 pm
المشاركة رقم:
المعلومات

avatar
الكاتب:
اللقب:
عضو ماسى
الرتبه:
عضو ماسى

البيانات
الجنس : انثى
تاريخ التسجيل : 01/07/2011
عدد المساهمات : 1033
عدد النقاط : 4798
تقيم الاعضاء : 30

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
http://www.facebook.com/3bad.alr7man.Quran.School


مُساهمةموضوع: رد: ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)



ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)


هههههههههههههههههههههههههههههه

الله يسعد قلبك حببتى يارب

وهو المطلوب انى اشوفكم اسعد ما خلق ربى

ربنا يبارك فى عشرتنا يارب دايما





الموضوع الأصلي : ازاى تنكدى على جوزك عيشته :) // المصدر : عباد الرحمن بأخلآق القرآن // الكاتب: آندى آلعآلمين

الأحد 04 مارس 2012, 5:40 pm
المشاركة رقم:
المعلومات

avatar
الكاتب:
اللقب:
عضو مجتهد
الرتبه:
عضو مجتهد

البيانات
البلد : الجزائر
الجنس : انثى
تاريخ التسجيل : 09/10/2011
عدد المساهمات : 521
عدد النقاط : 2046
تقيم الاعضاء : 14

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:


مُساهمةموضوع: فوائد الزوجة النكدية.؟؟؟؟؟؟؟



ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)


من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ


فالزوجة النكدية لها فوائد كثيرة ومن أهمها:


* الزوجة النكدية تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل



* الزوجة النكدية تساعد الزوج على غض البصر

لأنه سوف يكره صنف النساء......



* الزوجة النكدية تساعد الزوج على صلة الرحم

لأنه على طول هارب عند أمه.....



*الزوجة النكدية تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل .



وأخيراً ، الزوجة النكدية تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

بسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

"وراء كل رجل عظيم إمرأة"






ها





الموضوع الأصلي : ازاى تنكدى على جوزك عيشته :) // المصدر : عباد الرحمن بأخلآق القرآن // الكاتب: Hayati Lillah

الأحد 04 مارس 2012, 5:45 pm
المشاركة رقم:
المعلومات

avatar
الكاتب:
اللقب:
عضو ماسى
الرتبه:
عضو ماسى

البيانات
الجنس : انثى
تاريخ التسجيل : 01/07/2011
عدد المساهمات : 1033
عدد النقاط : 4798
تقيم الاعضاء : 30

الإتصالات
الحالة:
وسائل الإتصال:
http://www.facebook.com/3bad.alr7man.Quran.School


مُساهمةموضوع: رد: ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)



ازاى تنكدى على جوزك عيشته :)


ههههههههههههههههههه اضحك الله سنك وسن شيخنا الجليل










الموضوع الأصلي : ازاى تنكدى على جوزك عيشته :) // المصدر : عباد الرحمن بأخلآق القرآن // الكاتب: آندى آلعآلمين



الإشارات المرجعية
الــرد الســـريـع
..


الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 20 ( الأعضاء 3 والزوار 17)




مواضيع ذات صلة


تعليمات المشاركة
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


Bookmark and Share


<div style="background-color: #15eb60;"><a href="http://news.rsspump.com/" title="news">news</a></div>

Loading...




 تحويل و برمجة فريق منتديات احلى حكاية لدعم الفنى و التطوير
facebook twetter twetter twetter